dua

by sifirdokuzkalemucu

Allah’ım,
bana cennetini ver!
içinde,
uslu uslu akan
ırmaklar olsun,
buğday tarlaları,
sevimli şemşamerler
kırık dökük yollar!
dikenler batsın ayağıma,
toz toprağa bulanayım,
kirlensin üstüm başım,
razıyım ben Allah’ım.
Cennetinde,
yalnız başlarına yetişen
alçakgönüllü söğütler
vakur kavaklar;
börtü ve böcek,
zahmet ve külfet de olsun
ben razıyım Allah’ım.
bazen bulgur pilavı yiyelim,
bazen taze fasülye,
birer tas cacık ve üzüm hoşafı
doyurur beni Allah’ım.
başımızı sokacak,
temizliği kolay,
iki göz bir aralık ev:
içinde kilim, döşek,
minder, sedir,
terek ve kırlent
fazla bile Allah’ım.
Sen beni cennetine koy
yeter ki sevdiklerim olsun:
eksiksiz ve tam,
yeter ki sevdiklerim!

daha önce verdiğine göre
hak etmediğim cennetini,
kıymetini bilemeyip,
kaybettiğim cennetini,
bir kere daha ver Allah’ım.
bir kere daha!
içinde cennetinin,
Sevdiğim olsun,
yeter bana Allah’ım,
yeter bana!

