normal bir insanım ben

by sifirdokuzkalemucu

normal bir insanim ben,
her hangi birisi.
gurur duyarak anlatacağım,
hobilerim yoktur benim.
en büyük özel zevkim,
kağıttan uçaklar yapıp,
uçurmaktır pencereden.
normal birisiyim işte,
ne scuba diving’den anlarım,
ne balık tutarım.
paragliding deseniz bana,
utanır soramam ne olduğunu.

müzikten de anlamam!
benim kulağımda,
jazz, blues’a benzer.
country, county’e.
Yine de sorarsanız eğer,
hangi müzikten hoşlandığımı,
“Ankara Kayseri seyahatinde,
Otobüs şoforünün dinlettikleridir.”
Der geçerim.

ortalama bir insanım ben,
kaldırımlarda kalabalık yapar,
doğalgaz kuyruğunda beklerim.
minübüslerde para uzatırım,
bozuk param yoksa,
kaptandan çok korkarım.

yağmur yağdığında,
saçakların altındayım,
karlarda ayak izi bırakanım.
herkes gibiyim işte;
açık açık güler,
gizli gizli ağlarım.
kelimeleri alt alta dizer,
şiir diye satarım.

diyorum ya: ben,
düz, oratalama, sıradan bir insanım.

23 Kasım 2011

